2016. október 8., szombat

1.évad 5.rész gyanakvás

Gyorsan telt az idő. Észre sem vettem és már csak 1 hét volt vissza, hogy Leon haza jöjjön. Az utobbi egy hónapban egyszer sem keresett ami fájt. Biztos megismert kint egy másik lányt, de ez engem nem kell, hogy érdekeljen hisz Diegoval vagyok együtt. Mondjuk mostanában vele sincs rendben minden. Egy héten max egyszer találkozunk sulin kívűl és ha plussz programot próbálnék szervezni mindig lemondja valami miatt. Félek, hogy már nem szeret igazán. Aztán ott van Tomas akivel mostanában rengeteg beszélek és ő megért engem. Van egy olyan érzésem, hogy felváltotta Leon szerepét és iránta érzek már egy kicsit többet mint barátság. Ma például reggel ő kísért a suliba. Amikor beértünk a studioba külön váltunk és én a szememmel Camit és Natyt kerestem, de helyettük csak Andrest és Maxit találtam akik nem hagyták szó nélkül a reggeli érkezésem.
-Vilu, Vilu, Vilu gyere csak ide.-karoltak át két oldalról a srácok.
-Sietnem kell. Mindjárt kezdődik az ének órám.-próbáltam menteni a menthetőt.
-Dehogy kell. Együtt lesz óránk.-nevetett fel Maxi.
-Igen, igen. Na mi történt, hogy reggel Tomassal érkeztél?-kérdezte Andres.
-Mi? Semmi.-nevettem kínomban.
-Ugyan már Violetta. Ismerünk és tudjuk, hogy baj van.
-Igen nagy baj van. Diego elhanyagol, Leonal egy hónapja nem beszéltem és csak Tomas aki megért enegem. Ő állt mellettem az utóbbi időkben ráadásul ő nem akarja megmondani, hogy mi a jó nekem.-fogtam a fejem.
-Nyugi. Nem lesz baj. Diego tényleg furcsa mostanában, de Leonal mi sem beszéltünk. Azt mondta, hogy dalokat ír amit a félévi koncertre szán.-jelentette ki Maxi.
-Azért nekem is hagyhatott volna ennyi üzenetet, hogy ne aggódjak miatta. Különben is már teljesen kivertem a fejemből.-mondtam büszkén.
-Lehet, hogy a fejedből kiverted, de szívedből nem fogod.-mondta Andres
-Az én szívemben csak Diego van meg...-akadt meg a szavam.
-Meg Tomas.-mondta Maxi.
-Mi ez...ez..
-Ugyan már Vilu mindenki látja, hogy mostanában ezerszer többet vagy Tom-al mint Die-vel.
-Persze, mert Diego elhanyagol.
-Na jó elmondom mit tudok. Tegnap Ludmilla és Naty látták őt egy másik csajjal a parkban sétálni és állítólag ma suli után is fognak találkozni.-suttogta Maxi.
-Na ennek a végére járok.-jelentettem ki határozottan majd bementem az ének terembe. Még mindig furcsa, hogy Leon nincs itt.
-Szia kicsim.-lépett oda a barátom és egy puszit nyomott az arcomra.
-Szia Diego. Képzeld apa és Angie ma elmennek moziba gondoltam addig otthon filmezhetnénk egyet.-mosolyogtam kedvesen.
-Ne haragudj szerelmem, de én ma a szüleimmel megyek étterembe.
-Rendben. Semmi baj.-adtam neki egy puszit és leültem.
-Vilu ez meg mi volt?-kérdezte Cami miközben Fran és Naty is odahajolt.
-Hallottam, hogy múltkór Die egy lánnyal volt a parkba és, hogy állítólag ma is találkoznak erre én mondtam neki, hogy jöjjön át hozzán filmezni, de azt mondta nem tud, mert a szüleivel megy vacsizni.-részleteztem nekik a helyzetet.
-Akkor mit csinálsz?-kérdezte Fran.
-Meglesem ma a parkba Fedevel.
-Mit csinálsz ma velem?-dugta oda a fejét az unokabáttyám is.
-Meglessük Diegot aki ma egy lánnyal találkozik a parkban.
-Leütöm azt a gyereket ha megcsal.
-Várjatok Ludmi mondta a nevét.-szólalt meg Naty.
-Na hátha ismerjük.-néztem rá hirtelen.
-Valami L betűs volt.
-Laura?
-Nem La..Lar..Lara. Igen Lara.-örült meg, de nekem és Federiconak lefagyott a mosly az arcunkról.
-Nem az nem lehet.-mondta az unokabáttyám.
-Fede biztos nem így van.-fogtam meg a karját, de szrintem még saját magamat sem győztem meg.
-Ha az a gyerek lenyulta a barátnőm akkor én megölöm.
-Ha Lara így átvert akkor soha nem bocsájtok meg neki.-könnyeztem be, de hirtelen megjelent Tomi.
-Violetta gyere egy kicsit.-állított fel és kimentünk a terem ajtaja felé.
-Mond mi az?-kérdeztem visszafolytott sírással.
-Nem tudtam nem meghallani a beszélgetésetek. Jól vagy?-kérdezte mire én csak szorosan átöleltem.
-Nem Tomas, nem vagyok jól! Az akit eddig a legjobb barátomnak hittem és az aki a legfontosabb a számomra azok ketten lehet, hogy együtt vannak? Ráadásul Diego képes lenne megcsalni az unokatestvérem barátnőjével és az én egyik nagyon jó barátommal?
-Shhh! Nem lesz baj. Én itt vagyok.-puszilt meg.
-Te mindig itt vagy nekem. Látod most sem akarod megmondani, hogy mit tegyek csak próbálsz felvidítani. Ezért is szeretlek annyira.-adtam neki én is egy puszit majd gyorsan visszamentünk a terembe. Hamarosan megérkezett Angie.
-Na sziasztok srácok! Kezdhetjük is az órát.-köszöntött minket vidáman.
-Angie lenne egy dalom.-állt fel Maxi.
-Na halljuk.-mosolyodott el kedvesen a nénikém.
-Ezt a dalt Le...Leon írta csak kérte, hogy mutassam meg neked meg a srácoknak. Már hetek óta ezen a dalon meg egy másikon dolgozik.
-Rendben gyere csak.
-Jövök.-állt fel és a zongorához állt.
-Na és mi a címe a dalnak?
-Ezer élettel ezelött.-monda Maxi és rám pillantott mire nekem megremegett a gyomrom. Amikor látta, hogy tartom vele a szemkomtaktust játszani kezdett.

Mikor a tükörbe nézek
Csak a te tükörképed látom
A szemeid
Ablakok
Egy jobb világra

Mint a tűz télen
Úgy adsz meleget a világomnak
Feltétel nélküli szerelem
Amit érzek
Mikor veled vagyok

Mondd, hogy ez valódi
Megváltoztál végül
A csókommal, az az igazság, hogy
Nem tudom kifejezni
Szavakkal, de
Mikor a szemedbe nézek, tudom
Hogy már szerettelek ezer élettel ezelőtt

Mikor lélegzem téged érezlek
Harmónia tölti ki a mellkasom
A te hangoddal
Nincs több félelem a szívemben

Nélküled tökéletlen lennék
A nap sem kelne fel, ha te nem vagy nekem,
oh, ez szerelem
Feltétel nélküli, amit érezek
Mikor veled vagyok
Mondd, hogy ez valódi

Megváltoztál végül
A csókommal, az az igazság, hogy
Nem tudom kifejezni
Szavakkal, de
Mikor a szemedbe nézek, tudom
Hogy már szerettelek ezer élettel ezelőtt
Már szerettelek.-fejezte be a dalt mire nekem könnyek gyűltek a szemembe. Maxi látta és elmosolyodva bólintott. Jelezte, hogy ez a dal tényleg nekem szólt. Én kérdőn néztem rá mire csak annyit tátogott, hogy: Mert SZERET!

-Maxi hisz ez csodás. Mond meg Leonak, hogy ez valami fantasztikus és duettnek nagyon csodás lenne.
-Ha estleg megengeded akkor most is tudunk vele videóhívást indítani.-mosolygott.
-Az csodás lenne.-csapta össze a tenyerét Angie.
-Pillanat már hívom is pötyögött a telefonján.
-Szia Maxi.-hallottam azt a bizonyos hangot.
-Hali Leon. Épp ének órán vagyunk. Az elöbb mutattam meg a srácoknak a dalodat.
-Na és tetszik nektek?-érdeklődött mire mindenki hangosan felkiáltott, hogy igen és füttyögtek.
-Leon arra gondoltam, hogy ez akár lehetnek duett is a félévi koncerten már csak meg kell hallgassunk téged a lányokkal és akivel a legjobban tudsz énekelni értelemszerűen az lesz a párod.
-Rendben. Köszönöm!-mosolygott.
-Tudom, hogy itt nem annyira jó, de elénekelnéd?-kérdezte Cami.
-Persze.-kapta kezébe a gitárját és megállapodott a tekintete rajtam. Cami és Naty hirtelen rámvitték tekintetüket majd újra a kamerába mosolyogtak. Amikor Leo énekelni kezdett nekem újra felkeltek azok a bizonyos pillangók a gyomromba. Ő ezt észrevette, hogy mennyire zavarba vagyok és a dalba belemosolyogva rámkacsintott, de ez a többieknek fel sem tűnt egy két ember kivételével. A dal végén mindenki füttyögni kezdett. Leon gyorsan elköszönt és csak annyit mondott, hogy majd este hívlak. Gondoltam ezt Maxinak mondta.
-Na srácok azt hiszem vége is az órának. Sziasztok.-köszönt el a nénikém majd elment.
-Maxi annyira jól énekeltél.-szaladt oda Cande a barátjához és egy puszit nyomott neki az arcára.
-Köszönöm kicsim.-ölelte át Maxi.
-Violetta jól láttam vagy jól láttam, hogy Leon rádkacsintott?-lépett oda Fran vigyorogva.
-Azt hiszem.-mondtam félve.
-Wáááá.-sikítozott.
-Shhh. Fran csendben.-csititottam nevetve.
-Jolvan bocsika, de akkor mi lesz Diegoval.
-Mi lenne? Őt szeretem még mindig hacsak ma ki nem derül, hogy megcsal.-hajtottam le a fejem
-Én mindig tudtam, hogy ez a gyerek csak bántani akar.-lépett oda Fede.
-Federico ezt nem tudhatjuk. Lehet az egész csak mese és nem is Laraval találkozott.-öleltem át szorosan.
-Kicsim holnap elmehetnénk fagyizni.-lépett oda Die és egy puszit adott a homlokomra.
-Rendben.-mosolyogtam őszintén.
-Megyünk Pablo órájára?-nyujtotta a kezét mire én rákulcsoltam az újjaim az övére.
-Hát persze.-nevettem és kimentünk a teremből, de elötte még visszanéztem a srácokra és egy nem tudom mi van arckifejezéssel elmentem.
-Mostanában nagyon furcsa vagy.-momdta és átkarolt a drekamnál.
-Hát inkább te. Lemondod az összes közös programunk és alig találkozunk. Ma is Tomas kísért el a suliba.-tört ki belőlem az igazság.
-Már mondtam, hogy igyekszek több időt tölteni a szülieimmel.-hajtotta le a fejét miközben megállt.
-Szerelmem tudod, hogy mennyire szeretlek és azért bizonytalankodom ennyit, mert félek, hogy egy napon elhagysz.-könnyeztem be.
-Soha nem foglak elehagyni. Szeretlek Violetta.-fogta két keze közé az arcom és már majdnem elcsattant az első csók, de Fede megszakította.
-Vilu szükségem van rád most.-ragadta meg a kezem és elhúzott magával a nagyterembe.
-Mi bajod?-méregettem.
-Mond el, hogy miért szereted Diegot.
-Mert a baráto és sokat köszönhetek neki. Ha ő nincs nem járhatok ide, soha nem békülök ki apuval és te soha nem kerülsz ide.-vázoltam a helyzetet.
-Na és Tomast?-mert jó barát és rámhagyja a döntéseket ráadásul segíttett átvészelni ezt a nehéz időt.
-És Leont miért?-tért a lényegre.
-Ő vele egyszerűen jól érzem magam, szeretek vele beszélgetni, énekelni és táncolni is. Mindig megnyugtat az ölelése és amikor megpuszil abba a gyomrom is beleremeg. Ja és mindig megnevettet. Még a legrosszabb napjaimon is mosolyt csal az arcomra.-ábarándoztam el túlságosan is.
-Na és látod a három között a különbséget?-fogta meg a vállam és a tekintetét az enyémbe fúrta.
-Pontosan mire is célzol?-próbáltam megérteni.
-Arra, hogy Diegoval szimplán azért vagy, mer sok mindent köszönhetsz neki és úgy érzed ha jársz vele azzal meghálálhatod mind azt amit tett. Tomast csak úgy szereted. Őnolyan kint a barátod csak fordítva más. Leont viszont igazán szereted. Iránta kezded most érezni azt a feltétel nélküli szeretet. Hozzá nincs okod amiért szereted. Ő egyszerűen úgy tökéletes neked ahogy van. Vedd már észre, hogy elkezdted megszeretni.-mosolygott.
-Nem az nem lehet. Én Diegot.....-kezdtem bele.
-Semmi Diego. Neked már rég nincs Diego. Jó persze szereted, hosszú ideig tartott amkapcsolatotok, de már rég nincs semmi.-mondt meg se várva a válaszom.
-Most felejtsd el ezt a hülyeséget. Én szeretem Diegot.-hagytam volna ott, de megérkeztek a srácom és Pablo.
-Sziasztok. Kezdhetjük is az órát.-mondta.
-Szia Pablo.-köszöntünk egyszerre.
-Na srácok. Párokba rendeződünk és minden páros elénekel egy duettet. Akinek meg nem jut pár az szólózik. Jelen esetbe Diegona nem volt párja mivel engem elragadott Feder. Igazságszerint nem emlékszem arra, hogy a többiek mit adtak elő, mert Federico mondatai belemásztak az agyamba és egész órán ezen kattogtam, de nem jutottam semmire. Pablo órája után volt még két óránk. Egy Gregorioval és egy Pabloval. Ahogy ezeknek vége lett következett az igazság pillanata. Meg kellett tudnunk, hogy Diego milyen csajjal járkál össze. Hazasiettünk az uncsitesommal, de még enni sem ettünk csak átöltöztünk és ledobtuk a cuccaink. Én egy egyszerű ruhát vettem fel és kész.

 Elköszöntem apuéktól és indulhattunk is a parkba.

12 megjegyzés:

  1. Nagyon imádom. Szuper lett! Siess Katám, Siess!❤❤❤❤❤❤❤❤😘😘😘

    VálaszTörlés
  2. Imádooooom! Hihetetlenül csodálatos lett! Nagyon nagyon nagyon siess! 💝💝💝💝💝💝💝

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm életem! Nagyon, nagyon sietek!💓💓💓💓💖💖

      Törlés
  3. Agh ugy utallak Violetta.
    Na jo nem...Deee ah de megis.
    Miert vagy ilyen hulye?😂😂
    Annyira kocsog hogy nem hiszi el😂
    Kene neki egy Ludmilla fele szerelemtanacs ami felnyitja a szemet...Meg egy majdnem megeroszakolas😂
    Imadom nagyon siess😂💞💞

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drágám! Nagyon sietek! Nem nem kell megerőszakolás? Ludmillától fog még kapni.😂😂💓💞💓❤💖

      Törlés
  4. Katán, Katám, Katám... Nagyon SIESS! ÉRTED?
    Lesz még ma rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma már nem, de sietek Lilim! Nagyon!😂😂💖❤

      Törlés
  5. Imááádoom😍😍❤❤❤
    Nagyszerű lett💗
    Nagyon siess😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Klau! Nagyon Sietek!😂💖❤❤❤🔝

      Törlés
  6. Imadom es remelem hogy Vilu minnel hamarabb ra jön hogy Leont szereti❤❤ es nagyon siess!!❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezzel kapcsolatban nem ígérhetek semmit. Egybként NAGYON KÖSZI! SIETEK!❤😍👑💖

      Törlés