2016. augusztus 4., csütörtök

Szereplők:

Leon Vargas:

párja: Francesca (Fran) Cauviglia
kor: 16
legjobb barátja: Federico, Maxi
legnagyobb ellenség: Tomas, Diego

Értsd meg én szeretlek, de az a lány teljesen megbabonázott és elvette az eszem. Nem tudnék nélküle élni. A szeme, a hangja na és az illatta. Olyan mintha már ezer éve ismerném. Kár, hogy ő nem nyíl meg nekem.

Violetta Castillo:
kor:14
párja: Diego Vadernyovszky Dániel
legjobb barátai.: Cami, Naty, Maxi, Andres
apja: German Castillo
anyukája: Angeles Carrara

 Végül csak el érted amit akartál. Elérted, hogy végteleneül és visszavonhatatlanul belédszeressek. Soha, de soha nem akarok tőled távol maradni. Ha nem vagy velem valami nagy ürességet érzek. Azt hiszem, hogy most vagyok elösször igazán szerelmes. Pont ettől féltem a legjobban.


Pablo Espinosa:

kor: 15
párja: nincs, de szerelmes Violettába.
legjobb barátja: Francesca
legnagyobb ellenség: Leon

Utálom ezt a Leon gyereket, de az a Diego is. Szerencsére itt vannak nekem a barátaim. Na és Violetta aki a legcsodálatosabb a Studioban sőt az egész országban. Egyszer még meghódítom és akkor örökké együtt leszünk.

Diego Vendernyvoszky Dániel

kor:16
párja: Violetta Castillo
legjobb barátja: Maxi
legnagyonn ellenségei: Jorge. Tomas

Nem hiszem el, hogy ez a két pojáca folyamatosan a barátnőm körül ólálkodik. Egyszer még nagyon megbánják. Főleg Leon. De ember hisz barátnője van még is Vilu kell neki. Nem akarom, hogy elhagyjon. Ő a mindenem. Egészen kicsi korom óta ismerem és amióta az eszemet tudom szeretem. Bízok benne, mert minden nap elmondja, hogy mennyire szeret és, hogy rajtam kívűl soha nem kell neki senki más.

Ludmilla Ferro:

kor:15
párja:  Andres Calixto
legjobb barátnője: Naty
legnagyobb ellenség: Violetta

Amióta idejött ez a kis taknyos egy perc nyugtom sincs. Én nem ítélek el senkit, de ő át akarja venni a Supernova szerepem. Nem láttam egész életemben egy ekkora lopós, hazudos csajt. Amikor mozog a szája csak hazudik. Ráadásul ott az idióta pasija a kis Diegito aki még a széltől is óvaj, de nekem is itt van az életem értelme Andres. Kicsit furcsa, de pont ezért szeretem annyira. Naty azt mondja ne itélkezzek addig a kiscsaj felett amig meg nem ismerem.

Andres Calixto:

kor:15
párja: Ludmilla Ferro
legjobb barátai: Violetta, Brouduey, Cami
legnagyonn ellenség: nincs ő mindenkit szeret.

Imádok mindenkit és mindenkit úgy fogadok el ahogy van. Violetta egy nagyon aranyos lány, de csak mint barát. Más szemmel soha nem tudnék rá nézni mivel az én szivem az én kis Ludmimé. Szeretném ha ők is ilyen jól kijönnének. Remélem egyszer minden megváltozik és mindenki szeretni fog mindenkit.

Natalia (Naty) Vidal

kor: 14
párja: Broduey
legjobb barátja: Ludmilla
legnagyobb ellenség: senki

Lassan egy éve veled vagyok. Annyira szeretlek, hogy el se tudod képzelni. Te vagy nekem a mindenség. Örülök, hogy ide járhatok, mert itt ismerhettelek meg téged és a többieket. Azt szeretném, hogy soha ne legyen vége ennek az egész csodanak meg azt is, hogy Violetta rátaláljon az igazira, mert szerintem Diego nem az.

Francesca (Faran) Cauviglia:

kor:15
párja: Leon Vargas
legjobb barátja: Thomas
legnagyobb ellenség: nincs neki senki bár Viluval van egy kis ellenszenve.

Én nagyon szeretem Violettát, de az nem segít, hogy Leon elkezdett felé érzéseket táplálni. Azt hiszi nem tudom, de elöbb tudtam mint ő, hogy belé szeret. Vilu mondta, hogy őt nem érdekli és el is hiszem hisz annyira szereti Diegot. Mondjuk nem csodálom. Die egy igazi főnyeremény, de az én szívem csak is Leoné.

Camilla (Cami) Torres:

kor:15
párja: Maximiliano (Maxi) Ponte
legjobb barátja: Andres, Violetta. Andres az unokatesója is.
legnagyobb ellenség: senki.

Örülök, hogy az uncsitesóm rátalált a szerelemre. Annak is, hogy Ludmilla oldalán hisz ő nem rossz lány csak Violettát elítéli. Hogy miért? Mert észrevette, hogy ő valamivel tehetségesebb nála. Úgy sajnálom, hogy ilyen rosszúl kezdődött nekik minden. Viszont nekem itt van az én Maximiliánom és a sok barátom akiket úgy szeretek. Maxival már fél éve együtt vagyunk. A zene és ez a hely hozott minket össze.

Maximiliano (Maxi) Ponte:
kor: 15
párja: Camilla Torres
legjobb barátai: Violetta, Diego, Maxi
legnagyobb ellnség: ő senkit nem ítél el.

Egy két dolgot leszámítva minden rendben a Studioba. Eddig csak szerelmi háromszögekről hallottam, de, hogy szerelmi négyzet. Ilyen szerintem nem is létezik, de most még is. Három srác szeret egy lányt ez valami hihetetlen és ezáltal megy a szenvedés négyük között. Szenvedés, féltékenykedés, sírás és a szerelmi bánat. Ebben az egészben Violettát sajnálom a legjobban, de ő nem is nagyon veszi észre, hogy ki az igazi. Camilla is próbál nekik segíteni. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer a legjobb barátom lesz a szerelmem, de nem bánom. Szeretjük egymást és ez a legfontosabb.

Broduey:
kor:15
párja: Natalia Vidal
legjobb barátja: Andres
legnagyobb ellenség: nincs.

Natalia. Ő a legcsodáltaosabb lány akit csak valaha láttam. Andresnek nagyon sokat köszönhetek hisz ő nyitotta fel a szemem meg Natyét is, hogy mi egymásnak valók vagyunk. Bár elég fura módon, de megtette és ez a legfontosabb.

Federico:

kor:16

párja: Lara
legjobb barátja: Leon
legnagyobb ellenség: Diego, mert úgy érzi bántja violettát
unokatesója: Violetta

Nagyon  szeretem Vilut és nem szeretném ha a srácok miatt szenvedne. Diego nem neki való inkább a haverom Leon. Bár tőle se szép, hogy miközben barátnője van mást szédít, de azt mondja, hogy ez egészen más. Valami olyat érez amit eddig még nem. Remélem egyszer egymásra találnak bár erre nem sok esélyt látok. Lara is érdekes lány. Ő lovas és nem énekes, de igen csodálatos lány. Terveim vannak kettőnkel. Most azt gondoljátok, hogy mit akar még a kis taknyos tini, de én tényleg úgy érzem, hogy ő az igazi.

Lara:
kor:14
párja: Federico
legjobb barátja: a studiobol senki bár Violettával elég jól kijönnek.
Ő amúgy nem Studiós lány.

Hallottam egy két dolgot Federicotol, hogy mi folyik a Studioba. Van ez a szerelmi négyzet? Ha egyáltalán létezik ilyen. Vilu egy igen aranyos lány. Örülnék ha nem kellene tovább örlődnie és eldöntené ki az igazi. Azt mondja, hogy Diego az, de szerintem nem. Ő inkább Tomashoz való.









6 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsi vagyok rá!
    Nagyon jó lessz!
    S I E S S!!!

    VálaszTörlés
  2. Imádom Kata imádom! De ezek a szerelmi szálak! Hát jajj! Nagyon siess! ❤❤❤✌✌

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi életem!
      Hát van baj!
      Sietek!😂😂☺💓💖💝💝💝💕💞💜💙

      Törlés
  3. Rohadt jó lett :DDD
    Nagyon siess életem <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönôm drágám!
      Sietek!😂💙💜💓💖💗💝

      Törlés