2016. június 25., szombat

1.évad 3.rész (érzések és szellemidézés)

***Facu***
Hazaérve gyorsan lezuhanyoztam, fogat mostam, megcsináltam a hajam és felhúztam a fekete farmerom, a kék pólóm és a hozzá való fullcap-em. Lementem a nappaliba ahol apu ücsörgött.
-Szia apa! Kérdezhetek valamit?
-Szia fiam mond csak.-invitált a kanapéra maga mellé.
-Nos ma találkoztam egy lánnyal. A neve Macarena és elhívtam randizni, de ő Blanco Macarena.
-Hogy kicsoda?-állt fel.
-Tudom, tudom, hogy mit mondanak róluk, de ő egészen más és én szerelmes vagyok.-mondtam azzal a "szerelmes vagyok értsd már meg" tekintetemmel.
-Figyelj rendőr vagyok, de nem állhatok a fiam boldogságának utjába ezért csak azt tudom mondani, hogy érezd jól magad.-kócólta össze a hajam mire én megöleltem és indultam is Maca-ért. Pár percet vett igénybe az út ugyanis három házzal laknak feljebb. Becsöngettem és az anyukája nyitott ajtót.
-Jó napot!-mosolyogtam kedvesen.
-Óóó biztos te vagy Facundo. Fáradj beljebb a lányom nemsokára elkészül.-tessékelt be.
-Rendben.-nevettem és bent leültünk egy székre.
-Örülök, hogy a kislányom talált magának egy barátot aki nem itéli el.
-Ezt, hogy érti.-kíváncsiskodtam.
-Hát szerintem te is tudod hisz apukád rendőr.
-Ja, hogy azok a pletykák. Kérem ne tessék foglalkozni velük. Mindenki olyan amilyen. Attól, hogy a volt férje ilyen még a gyerekei és maga nem azok.-mosolyogtam.
-Te igazán kedves vagy. Remélem nem vered át Macat.
-Nem fogom. Én nem nagyon vagyok szerelmes, de benne valami megfogott. Ma láttam elöszőr, de komoly szándékaim vannak vele.-nyugtatgattam.
-Ez igazán tiszteletre méltó.-jelentette ki. Pár percel később Macarena is leért így mehettünk a bárba. Alig várom, hogy jobban megismerhessem.
***Tini***
Pár perc és itt van értem Ruggerro meg Jorge. Jaj remélem az utobbi említett nem jön el. Már bánom, hogy megsértettem, mert tudom, hogy ezt tettem. Bár én kitartok a véleményem mellett és amit a suliban mondtam úgy is gondoltam. A hajamat egy copfba kötöttem, felhúztam egy fehér pólót amin arany felireat volt és ehez egy kék szoknyát amiben volt egy fehér, vékony kis öv. Cipőnek fehér topánkát húztam. Ahogy végeztem és lementem a konyhába, hogy igyak valamit megpillantottam apát aki furcsán nézett rám.
-Mond, hogy te nem egy Blancoval randizol.-jött oda hozzám apu.
-Nem én Ruggerro Pasquarellivel.-nevettem.
-Hála az égnek.-mondta és megpuszilt. Tuti, hogy Facu elment Jorge hugával valahova.
-Engem ez a Blanco gyerek hidegen hagy. Nem tudom érdekes srác, de nem az esetem. Mondtam miközben köhögést hallottam a hátam mögül. Gyorsan megpördültem és Ruggerrot meg Jorget pillantottam meg magam mögött meg persze Olgat a házvezetőnőnket.
-Hát ti itt? Azt hittem csak Rugg jön.-nevettem kínomban.
-Bocsi, de ez is mindenképp jönni akart.-mutatott a mellettelévő emberre.
-Nem baj.
-Akkor jó.-mosolygott és egy puszit adott az arcomra amitől én rögtön elpirultam.
-Oké, oké ha befejeztétek az enyelgést mehetnénk?-dobolt a lábával Jorge.
-Hát persze Blanco.-mondtam gúnyosan és elköszönve apukámtól Ruggerroba karoltam és indulhattunk is.
Hamar odaértünk a szórakozóhelyre mivel motorral jöttünk. Ráadásul én Jorge mögöt kellett üljek, mert Rugg-nak kisebb a motorja. Olyan szorosan kapaszkodtam ahogy csak tudtam. Amikor beléptünk a buli helyszínére tátva maradt a szám.
-Mit nézel annyira?-kérdezte a drága tanulópárom.
-Hát ezt az egészet. Annyi itt az ember és mindenki táncol és a fények is olyan szépek.Tudod én még soha nem táncoltam ha csak a szobámban való táncolás nem számít annak meg amit balettórán vettem.
-Te jártál balettozni?-kíváncsiskodott.
-Igen öt évet.-nevettem és bemutattam egy egyszerű piruettet.
-Na ez tök jó, de a táncparketten ne ezt csináld.-mosolyodott el. Egyszer csak megjelent Ru és elhívott táncolni. Elindult egy lassú szám és ő a kezemet a nyaka köré kulcsolta és az ő keze a derekemnál fonódott össze. Szép lassan ide oda lépkedtünk miközben a homlokunkat egymásénak támasztottuk. Annyira jól érzem magam vele. Egyszer csak a szemembe nézett és én elvesztem a tekintetébe. Aztán hirtelen megijedtem és elhúzódtam töle. Én ezt nem akarom.
-Mi a baj?-kérdezte.
-Ne haragudj, de nem megy.-hajtottam le a fejem.
-Miért?
-Mert nem érzem ugyan azt mint te. Sajnálom!-mondtam  a padlót fürkészve
-Jaj gyertek már kezdődik az idézés.-jött oda Jorge és a kezünket fogva magával húzott. Elmentünk egy csendes sötét helyre ahol ott voltunk egy páran, de csak Balncot és Ru-t ismertem onnna.
Gyertyákat gyújtottunk és nekikezdtünk. Én mondtam az igét.

Hús a húshoz,vér a vérhez
gyere haza megidézlek
Hús a húshoz,vér a vérhez
gyere haza várunk téged.-mondtam miközben mind a kilencen egymás kezét fogtuk. Egyszer csak mgjelent valami.
Láttam, hogy a többiek meg sem tudtak szólalni és félnek.
-Kérlek kedves szellem adj egy jelet ha köztünk vagy.-kérleltem mire erős szél támadt.
-Köszönöm. Nos mi a neved?
-Angeles.-jelentette ki mire én lefagytam és egy könnycsepp folyt le az arcomon.
-Anya?-kérdeztem remegő hangon.
-Igen kislányom.-éreztem egy simítást az arcomon. Mindenki engem nézett, de én nem hihetek ennek a szellemnek, mert nembiztos, hogy anya az.
-Ha anyu vagy mond meg mit mondtál nekem kiskoromban ha sírtam.-vágtam rá határozottan.
-Mond ki.-kiabáltam mire egy csattanást éreztem az arcomon amire Jorge és Rugg is rám figyelt.
-Hagyd őt békén.-ordított Jorge mire nagy szélvihar támadt és kialudtak a gyertyák majd a tárgyaink kezdtek repkedni.
-Vissza kell őt küldenünk mielött ottragad valaki mellett. A pajzsomat elöször Jorgera vetettem ki és az enyémet  meg Rugg-ra így nekem nem maradt semmi.

„Ahogy a víz oltja a tűzet,
s isten életet ad,
úgy oltom ki szíved,
hogy örökre sírodban maradj!”-mondtam mire a többiek is elkezdték utánam mondani. Éreztem, hogy nem akar menni és, hogy Balnconal próbálkozik.
-Azt bántom akit szeretsz.-hallottam nevetését és Jorge felé irányult.
-Nem szeretm Jorget sőt utálom. Nem tehetsz ellenem semmit, mert akit szerettem az már meghalt.
-Tudom, hogy szereted őt. Mindig ő jár a fejedben és erre még te magad sem tudod megadni a magyarázatot, hogy miért.
-Gyűlölőm.-ordítottam torkom szakattából majd elsötétült minden.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!
    S I E S S!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KÖSZÖNÖM LILI! Sietek!😍💗💓😂😂😂

      Törlés
  2. Nagyon tetszik! Wao, Jorge szexin megvédte...What? Oké😂
    Nagyon siess💗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komcsi? Szexin? Imádlak drágám! Nagyon köszi! Sietek!😂😂😂💋😍💓💖😘

      Törlés
  3. De szeteti! Nagyon is! Rohadt szuper lett! Imádom! Nagyon siess! ❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszke! Téged is imádlak életem! Nagyon sietek!😂😂😂💋😍💓😘

      Törlés
  4. De szeteti! Nagyon is! Rohadt szuper lett! Imádom! Nagyon siess! ❤❤❤

    VálaszTörlés