2016. június 21., kedd

Prológus

Jorge Blanco vegyok és asszem rólam legyen annyi is elég. Van egy testvérem meg egy édesanyám. Apámról nem akarok mesélni. Amúgy sem velem él szóval nem érdekel. Macarenat nagyon szerete. Sőt ő az egyetlen az életemben aki jelent bármit is. Más nem nagyon érdekel. Az új embereket utálom. Mondhatnám, hogy én egy alvilági gyerek vagyok. Anyukámmal azért nem vagyok jóban, mert folyton azt mondja, hogy olyan vagyok mint apám és ha felnövök belőlem is az lesz mint belőle. Hát én soha nem leszek az. Az iskolába is jobb szeretek egyedül lenni. Egy alvilgi haverom van és az Ruggerro Pasquarelli. Vele járunk el iszogatni és ő tud rólam mimdent. Amúgy ha jellemeznem kéne magam azt mondanám olyan vagyok mint Castiel. Szerintem ti is tudjátok ki az. Én onnan tudom, hogy a hugom játszott a Csábitásból ötös vagy jeles játékkal és abba volt ez a srác. Azt mondta olyan mint én és ez igaz, de csak a természetünk egy. Az stílusom és hajam ezerszer jobb. Szóval röviden ennyi lenne az életem.

4 megjegyzés: