2016. június 21., kedd

Főszereplők

Martina Gambande:

kor:14
testvére: Facundo Gambamde
Anyukája: -
Apukája: James Gambande

Sajnálom, de nem érzek irántad semmit. Mármint érzek, de nem érezhetk. Igen az én életem ilyen bonyolult. Szeretlek, de nem tehetem.

Facundo Gambande:
kor:18
testvére: Martina Gambande
Anyukája: -
Apukája: James Gambande

Megfogadtam, hogy az életem árán is védlmezlek majd és most eljött az idő. Miért pont ebbe a ficsurba szerettél bele? Én tudom ki az apja ellenben veled. Nem hagyhatnám, hogy vele légy, de jogosan utálsz hisz én a testvérébe szerettem bele.

Jorge Blanco:


Kor: 16, de még nyolcadikos mivel évvesztes és kétszer visszatarották mivel az anyukája úgy gondolja, hogy nincs felkészülve a középsulira pedig ez nem igaz.
testvére: Macarena Balnco
Anyukája: Mercedes Navarro
Apukája: nincs információ

Elösször utáltalak sőt azt sem szerettem ha a közelmben vagy. Aztán egyszer csak minden megváltozott. Te változtattál meg engem. Újra tudom szeretni és ez csak is miattad van. Szeretlek az életmnél is jobban és nem hagyom, hogy elválasszanak minket egymástól.

Macarena Blanco:
kor: 15
testvére: Jorge Blanco
Anyukája: Mercedes Navarro
Apukája: nincs informácio

Nem hittem volna, hogy majd ennyire elhanyagolsz miatta. Ő csak egy kis fruska aki veled és bizalmaddal játszik. Nem akarom, hogy őt szeresd, de nem mondhatok semmit hisz én a kis csitri bátyja iránt érzek valamit. A francba is.

8 megjegyzés:

  1. Ohhhohaaho. Cstrzzt! Whao, csodás lett! Imádom! Nagyon siess! 😂😂😂❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi életem! Én meg téged imádlak! Sietek ma jön a többi!😘💞💗💝💘😍💓💖

      Törlés
  2. Én...egyszerűen oda vagyok érte! Nagyon siess😍😍😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi drágám! Ma jön még a prológus és az első rész!😍💖❤😘😭😭💋💞💗💝💘

      Törlés
  3. Nagyon S I E S S
    Nagyon kíváncsi vagyok!
    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek! Nemsokára jöna prológus!😍💓💖😘

      Törlés
  4. I-M-Á-Á-Á-Á-Á-D-O-M❤❤😍😍😍😍
    EZ FANTASZTIKUS NAGYON SIESS❤❤😍😉

    VálaszTörlés
  5. K-Ö-S-Z-I-K-E! SIETEK! MINDJÁRT RAKOM KI!

    VálaszTörlés